in vestiar inseamna: atitudine de comunicare: experiente de invatare provocatoare: oameni care-ti pot schimba viata: ganduri care te inspira: intamplari experimentale: personaje carismatice: moduri speciale de a interpreta lumea: minti curioase: intalniri cu valori de viata: si emotie                                

Vorbitor, orator, influentator. Atelier

Vorbesti cu un bebelus inexistent. Te simti expus si deloc in apele tale. Suna familiar? Unul vrea si e plin de pasiune si ii vine aproape sa cante de entuziasm, altul e analitic si robotizat. O intalnire cum alta nu-i. Si totusi…personaje complet contrastante care au de facut lucruri in comun, am mai vazut. Chiar in fiecare zi. La birou.  Aflam de posturi din litere. Litere in care ne transformam odata ce stam in fata unui public. Vorbim din toate colturile camerei, alergam pe puncte, ne studiem mainile. Cine ar fi crezut ca se poate intampla asa ceva intr-un atelier de public speaking? Descoperim rolul vocalelor prietenoase si al consoanelor taioase. Intentie si stare sufleteasca. 

 

 

 

Iti propunem ca in cateva ore sa intelegi: 

 

Pașii, structura unui discurs, precum și etapele de livrare

Resorturile (generale și individuale) ale sentimentului de teamă de a vorbi în public și cum se lucrează pentru a stăpâni acest reflex.

Modul de interacțiune și riscurile/avantajele dialogului  cu publicul in timpul discursului /după discurs

Formarea autorității/brandului personal  în funcție de scopul discursului

 

 

Vorbim si lucram pe: 

 

Dezvoltarea capacității oratorice : aflam care sunt și cum se lucrează cu uneltele

necesare formării ca orator/speaker  - exerciții pt  Voce – Respirație /  stiluri de

exprimare/ cuvântul între noțiune și imagine / fluența discursului 

Limbaj non-verbal: cunoașterea mecanismelor de însoțire și confirmare a mesajului

vorbit cu ajutorul mișcării, atitudini non verbale,  principiile mișcării euritmice în

contrast cu mima/gestică/ticuri non verbale.

Lucrul cu spațiul (sala)- intelegem importanța spațiului și care sunt metodele de

transformare individuala prin mișcare si voce ( de ce trebuie sa ținem cont pentru a nu

crea ”efectul de televizor”, care sunt uneltele prin care publicul percepe cât mai mult din

”aura personala” astfel încât sa avem o livrare calitativă a mesajului 

Tips & tricks în evitarea blocajelor = ce să faci atunci când nu mai știi ce să faci